Mamy nadzieję, że będą Państwo usatysfakcjonowani treścią naszego Poradnika, ma on bowiem za zadanie, służyć pomocą i radą, ułatwiając wspólną realizację najbardziej nawet złożonych przedsięwzięć.
Organizacja w UEK WYDARZENIA/EVENTU oraz promocja na terenie kampusu UEK
KROK 1
Pierwszeństwo w uzyskaniu zgody na zorganizowanie wydarzenia będą miały jednostki organizujące imprezy cykliczne. W celu uniknięcia sytuacji konfliktowych, prosimy te jednostki o jak najszybsze wypełnienie wniosku.
Wydanie zgody na pozostałe wydarzenia będzie uzależnione od ilości zgłoszonych na dany dzień wydarzeń.
Wniosek obejmuje również oczekiwane przez Państwa działania dotyczące promocji wydarzenia. Osoby zainteresowane taką promocją proszone są o przejście do następnej części wniosku - KROK 2.
Po wypełnieniu Wniosek zostanie automatycznie przesłany do Sekcji Promocji, a na adres zgłaszającej jednostki zostanie wysłane potwierdzenie odbioru zgłoszenia.
Po uzyskaniu zgody na organizację wydarzenia otrzymają Państwo informację zwrotną na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail, a wydarzenie zostanie automatycznie dodane do kalendarza wydarzeń uczelnianych.
Po dodaniu wydarzenia do kalendarza, można przystąpić do realizacji zadań z nim związanych.
Przygotowanie projektów
Wszelkie materiały prezentowane na terenie UEK nie mogą zawierać treści promujących wyroby alkoholowe, tytoniowe lub treści pornograficznych, obrażających uczucia religijne, polityczne, dobra osobiste lub godzących w dobre imię UEK.
Plakaty rozwieszać można w miejscach ściśle do tego przeznaczonych:
- bud. Główny - w witrynach na parterze - tylko i wyłącznie za zgodą danego Dziekanatu;
- paw. Biblioteki - przy wejściu, po lewej i prawej stronie na tablicach korkowych;
- paw. C oraz paw. F - na ściankach promocyjnych na parterze;
- paw. D - na tablicach korkowych po lewej stronie - tylko i wyłącznie za zgodą Biura ds. Osób Niepełnosprawnych;
- paw. Sportowy - na tablicy korkowej na parterze;
- paw. Ustronie - na tablicach korkowych przy schodach;
- w pozostałych gablotach/witrynach - tylko i wyłącznie za zgodą sąsiadujących z nimi katedr i jednostek Uczelni;
- na słupach ogłoszeniowych po uprzednim kontakcie z P. Anetą Nagraba.
Organizator wydarzenia zobowiązany jest do usunięcia z kampusu Uczelni wszystkich materiałów promujących dane wydarzenie (plakaty, ulotki, banery itp.) do 3 dni od zakończenia wydarzenia. W przypadku nie wywiązania się danej jednostki z powyższego obowiązku, kolejne organizowane przez nią inicjatywy nie będą promowane.
Skorzystanie z usług uczelnianego Grafika
Skorzystanie z uczelnianych gadżetów/upominków
Materiały promocyjne powinny zostać zgłoszone w zapotrzebowaniu rocznym, w grudniu na kolejny rok kalendarzowy.
Materiały promocyjne można odbierać w Magazynie na podstawie druku RW, wydanego w Sekcji Promocji. W tym celu należy skontaktować się P. Martą Turmińską-Biały pod adresem: turminsm@uek.krakow.pl.
Zasady przygotowania materiałów do publikacji na stronie głównej Uczelni
Zasady przygotowania materiałów do publikacji na stronie głównej Uczelni
Data rozpoczęcia publikacji:
Temat:
Lead: dwa zdania, będące wprowadzeniem do treści właściwej oraz zawierające informację o poruszanej tematyce
Treść: rozbudowany tekst właściwy
Grafika: każdy news musi posiadać grafikę, tylko format jpg, o wymiarach: 2840x1040. Będzie ona wyświetlana wraz z tytułem i leadem na stronie głównej oraz jako górny top po kliknięciu w artykuł.
Uwaga! Grafika musi być dobrej jakości, w orientacji poziomej, najlepiej z ciemnym tłem (białe po kliknięciu w artykuł złączyłoby się z białym tytułem), bez jakichkolwiek napisów w dolnej części grafiki.
Załączniki: Formaty plików: doc, pdf.
Mile widziane jest dołączanie do treści artykułu większej ilości grafik (plakaty, galerie zdjęć) lub wideo.
Informujemy, że jeśli nadesłana informacja nie zostanie przygotowana zgodnie z podanymi wytycznymi wydłuży się czas oczekiwania na pojawienie się jej na stronie.
Zastrzegamy sobie prawo do redakcji nadesłanych przez Państwa materiałów oraz zmiany sekcji, w której zostaną umieszczone, a także nieumieszczenia informacji z obiektywnych powodów lub jeśli zostanie wysłana na inny adres mailowy niż podany.
Wszelkie materiały do zamieszczenia na stronie UEK – zgodne z ustaloną powyżej formatką należy kierować wyłącznie na adres mailowy: doniesienia@uek.krakow.pl
Zamieszczenie postu na portalu społecznościowym Facebook
Treść: informacja powinna być krótka, do 300 znaków, jeżeli to możliwe odwołująca się do strony internetowej lub wydarzenia na FB.
Grafika: format .jpg, rozdzielczość min. 800x600px; W ramach jednego wydarzenia można opublikować max. 10 zdjęć
UWAGA: Sekcja Promocji zastrzega sobie prawo do wyboru treści promowanej na profilu społecznościowym Facebook.
Zamieszczenie informacji/reklamy na ekranach 16 telewizorów UEK
Prosimy o przesłanie przygotowanego materiału według poniższych wytycznych do P. Jarosława Szczurka pod adresem: szczurej@uek.krakow.pl
- Data rozpoczęcia publikacji
- Data zakończenia publikacji
- Format grafik: .jpg; .png
- Format video: .avi; .mpeg
- Rozmiar: Full HD 1920x1080px
Uwaga: Materiały wideo są odtwarzane bez dźwięku.
Zamieszczenie grafiki na pulpitach komputerów w pracowniach komputerowych UEK
Prosimy o zarezerwowanie terminu i przesłanie grafiki do Pani Anety Nagraba na adres: nagrabaa@uek.krakow.pl
Format:
- 1024x768, jpg.
Uwaga: Jedna trzecia ekranu z lewej strony musi zostać w jednolitym ciemnym kolorze.
Powieszenie baneru na terenie kampusu UEK
Prosimy o zarezerwowanie terminu i przesłanie projektu banera do P. Anety Nagraba pod adresem: nagrabaa@uek.krakow.pl
Po uzyskaniu akceptacji należy dostarczyć baner do P. Marka Frankiewicza, Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego UEK (tel. wewn. 5300).
Na kampusie Uczelni istnieje możliwość rozwieszenia baneru reklamowego tylko i wyłącznie w następujących lokalizacjach:
- między słupami przed wejściem do paw. C,
- na południowej ścianie Pawilonu „Ustronie” (od strony ul. A. Lubomirskiego),
- na południowej ściance stacji transformatorowej, zlokalizowanej przy Pawilonie S,
- na ogrodzeniu asfaltowego boiska od strony paw. C,
- na ogrodzeniu UEK od strony ul. Rakowickiej.
Skorzystanie z uczelnianego Roll Up’u
W przypadku organizacji wydarzeń, którym patronują Rektor lub Prorektorzy UEK, w miejscu ich odbywania powinien zostać postawiony rollup UEK.
Zamówienie obsługi FOTO
Podpisanie umowy ze sponsorem
Deklarując wykonanie na rzecz Partnera poszczególnych świadczeń promocyjnych należy pamiętać, że dotyczyć one mogą tylko i wyłącznie konkretnych wydarzeń organizowanych przez daną organizację lub jednostkę, a nie całego Uniwersytetu.
Projekt umowy, przed jej podpisaniem należy zawsze wysłać do akceptacji do Działu Prawnego na adres mailowy: dzorgpr@uek.krakow.pl
Kopię umowy należy dostarczyć do Sekcji Promocji do P. Anety Nagraba.
Prosimy pamiętać, iż jako instytucja - UEK podlega obowiązkowi stosowania zapisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tak więc większe zakupy należy zaplanować i ująć w rocznym zapotrzebowaniu, składanym do Sekcji Promocji. Wiedza ta przydaje się zwłaszcza w sytuacjach, w których - ku zaskoczeniu wnioskodawcy okazuje się, że zakupu 200 koszulek, akurat teraz bardzo potrzebnych - nie można dokonać ad hoc - w środku roku.
Zostanie sponsorem/partnerem UEK
Możliwe oferty promocji sponsora/partnera oraz zasady takiej współpracy dostępne są u P. Anety Nagraba.
Zamieszczenie tekstu/reklamy w czasopiśmie „Kurier UEK”
Uczestnictwo w targach edukacyjnych lub odbycie praktyki w Sekcji Promocji
Współpraca na zasadzie „Akademii Biznesowej”
Zamieszczenie filmu na kanale UEK w serwisie Youtube
Po wypełnieniu elektronicznego wniosku i otrzymaniu zgody na organizację wydarzenia oraz zgody na zamieszczenie filmu na kanale UEK w serwisie Youtube, należy dostarczyć lub przesłać film na adres P. Andriany Nyzovej, na adres nyzovaa@uek.krakow.pl