Udział w konferencji jest bezpłatny.
Instytut nie ponosi kosztów związanych z dojazdem na konferencję.
Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 14 lutego br.
Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur,
Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa
Tel./fax. (22) 628-55-85, e-mail: ibrkk@ibrkk.pl
10:15 – 10:30 Powitanie gości oraz słowo wstępne
- Waldemar Pawlak – Wicepremier, Minister Gospodarki
- Ryszard Michalski – Dyrektor Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Renata Juszkiewicz – Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji
10:30 – 12:00 Panel 1. Istota społecznej odpowiedzialności handlu
- Moderator:dr hab. Anna Dąbrowska, prof. IBRKK – Zastępca Dyrektorads. Naukowych
Referaty wprowadzające do dyskusji panelowej:
- Społeczna odpowiedzialność handlu – istota i korzyści - dr hab. Grażyna Śmigielska – prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Komunikacja marketingowa a społeczna odpowiedzialność handlu - dr Magdalena Stefańska – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Społeczna odpowiedzialność handlu na rynku żywnościowym - dr hab. Barbara Borusiak – prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Zagadnienia do dyskusji panelowej:
- Społeczna odpowiedzialność w handlu – moda czy nowe wyzwania?
- Czy i w jaki sposób działania w zakresie społecznej odpowiedzialności handlu mogą sprzyjać podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw i ich pozycji na rynku?
- Ocena zakresu i form działań przedsiębiorstw handlowych zgodnych z zasadami społecznej odpowiedzialności
12:00 – 12:45 Dyskusja uczestników z sali
12:45 – 13:15 Lunch
13:15 – 14:30 Panel 2. Współpraca małych i dużych firm w kanałach dystrybucji artykułów konsumpcyjnych
Moderator: dr hab. Franciszek Misiąg – prof., Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów
Referaty wprowadzające do dyskusji panelowej:
- Współpraca przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji FMCG - dr Urszula Kłosiewicz-Górecka – prof., Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Współpraca dostawców i sieci handlowych w zarządzaniu kategorią produktów - dr Paweł Kowalski – Uniwersytet Łódzki
Zagadnienia do dyskusji panelowej:
- Udział handlu w kreowaniu powiązań partnerów biznesowych
- Skutki współpracy w kanałach dystrybucji dla konkurencyjności małych firm
- Konsekwencje połączenia Grupy Eurocash z Grupą Dystrybucyjną Tradis dla zintegrowanych sieci i handlu niezależnego