Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Konferencja pt. "Społeczna odpowiedzialność handlu - nowe wyzwania" - 20 lutego 2012
data publikacji: 20/02/2012, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
 
 
Konferencja pod Honorowym Patronatem
Waldemara Pawlaka - Wicepremiera, Ministra Gospodarki
na temat
 
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ HANDLU – NOWE WYZWANIA
 
Konferencja odbędzie się w dniu 20 lutego 2012 roku
w sali konferencyjnej Ministerstwa Gospodarki,
przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie
w godzinach 10:15 – 15:30
 
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Instytut nie ponosi kosztów związanych z dojazdem na konferencję.
Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 14 lutego br.
Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur,
Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa
Tel./fax. (22) 628-55-85, e-mail: ibrkk@ibrkk.pl
 
PROGRAM KONFERENCJI

09:45 – 10:15  Rejestracja uczestników konferencji, kawa i herbata
 
10:15 – 10:30  Powitanie gości oraz słowo wstępne
- Waldemar Pawlak – Wicepremier, Minister Gospodarki
- Ryszard Michalski – Dyrektor Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Renata Juszkiewicz – Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji

10:30 – 12:00  Panel 1. Istota społecznej odpowiedzialności handlu
- Moderator:dr hab. Anna Dąbrowska, prof. IBRKK – Zastępca Dyrektorads. Naukowych
 
Referaty wprowadzające do dyskusji panelowej:
- Społeczna odpowiedzialność handlu – istota i korzyści - dr hab. Grażyna Śmigielska – prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Komunikacja marketingowa a społeczna odpowiedzialność handlu - dr Magdalena Stefańska – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Społeczna odpowiedzialność handlu na rynku żywnościowym  - dr hab. Barbara Borusiak – prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Zagadnienia do dyskusji panelowej:
- Społeczna odpowiedzialność w handlu – moda czy nowe wyzwania?
- Czy i w jaki sposób działania w zakresie społecznej odpowiedzialności handlu mogą sprzyjać podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw i ich pozycji na rynku?
- Ocena zakresu i form działań przedsiębiorstw handlowych zgodnych z zasadami społecznej odpowiedzialności
 
12:00 – 12:45  Dyskusja uczestników z sali
 
12:45 – 13:15  Lunch

13:15 – 14:30  Panel 2. Współpraca małych i dużych firm w kanałach dystrybucji artykułów konsumpcyjnych
Moderator: dr hab. Franciszek Misiąg – prof., Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów
 
Referaty wprowadzające do dyskusji panelowej:
- Współpraca przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji FMCG - dr Urszula Kłosiewicz-Górecka – prof., Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Współpraca dostawców i sieci handlowych w zarządzaniu kategorią produktów - dr Paweł Kowalski – Uniwersytet Łódzki
 
Zagadnienia do dyskusji panelowej:
- Udział handlu w kreowaniu powiązań partnerów biznesowych
- Skutki współpracy w kanałach dystrybucji dla konkurencyjności małych firm
- Konsekwencje połączenia Grupy Eurocash z Grupą Dystrybucyjną Tradis dla zintegrowanych sieci i handlu niezależnego 
 
 

Linki