Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Konferencja "Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce. Stan obecny i kierunki ..."
data publikacji: 10/05/2009, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
zorganizowała konferencję naukowo-dydaktyczną pt.

 

"Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce.
Stan obecny i kierunki zmian strategii marketingowych"

 

Obrady konferencji odbyły się w hotelu Best Western Premier
przy ul. Opolskiej 14a w Krakowie w dniach 10-12 maja 2009.

 

 Wśród 110 uczestników tej prestiżowej inicjatywy, wystąpią najwybitniejsi naukowcy
i praktycy marketingu z najważniejszych ośrodków akademickich w Polsce. Patronem konferencji stały się renomowane specjalistyczne media związane z marketingiem, wśród których są m.in.: Media & Marketing Polska, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oraz Serwis internetowy Marketing przy Kawie. Wydarzeniu patronują także: Dziennik Polski, TVP Kraków, Kurier UEK oraz Manko. 

 

Obrady konferencji odbyły się w hotelu Best Western Premier przy ul. Opolskiej 14a w Krakowie w dniach 10-12 maja 2009. Zapraszamy Państwa na stronę internetową konferencji: http://marketing.uek.krakow.pl/konfwiz/ 

 

Szczegółowy plan konferencji:

 

10 maja 2009 r. (niedziela)

od 14:00  - recepcja i zakwaterowanie gości konferencyjnych w hotelu Best Western
                     Premier

19:00-22:00  - kolacja w formie bufetu dla gości konferencyjnych nocujących w hotelu

 

11 maja 2009 r. (poniedziałek)

07:00-09:00  - śniadanie (dla gości hotelowych)

09:00-09:30  - Uroczyste rozpoczęcie obrad Konferencji

 

09:30-11:00  Sesja 1 (sala Picasso)

Wizerunek marketingu wśród społeczeństwa, przedstawicieli przedsiębiorstw, pracowników akademickich i studentów - wyniki badań Katedry Marketingu UEK w Krakowie

Przewodniczy prof. dr hab. Józefa Kramer (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)

11:00-11:30  - przerwa na kawę

 

11:30-13:00  Sesja 2 (sala Picasso)

Między teorią a praktyką - spojrzenia na tożsamość marketingu

Przewodniczy prof. dr hab. Roman Głowacki (Uniwersytet Warszawski)

Referują:

      - prof. dr hab. Henryk Mruk: Tożsamość marketingu - analiza krytyczna

      - prof. dr hab. Leszek Żabiński: Koncepcje naukowe a praktyczne marketingu.
        Konsekwencje ich relacji dla tożsamości i wizerunku dyscypliny

      - prof. dr hab. Łukasz Sułkowski: Epistemologiczne rozterki marketingu

      - prof. dr hab. Klemens Białecki: Czy "rozproszenie" marketingu ma wpływ
        na jego "tożsamość"

     - dr Paweł Kowalski: Marketing a orientacja rynkowa przedsiębiorstwa -
        ewolucja podejścia

     - prof. UEK dr hab. Adam Sagan: Marketing w nazwach katedr i zakładów naukowych
        szkół wyższych w Polsce

13:00-14:30  - obiad

 

14:30-16:00  Sesja 3 (sala Picasso)

Tożsamość marketingu w procesie zmian - dyskusja panelowa

Przewodniczy prof. dr hab. Marian Strużycki (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

Udział biorą:

     - prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)

     - prof. dr hab. Anna Olejniczuk-Merta (Akademia Leona Koźmińskiego)

     - prof. PŁ dr hab. Jacek Otto (Politechnika Łódzka)

     - prof. dr hab. Józef Perenc (Uniwersytet Szczeciński)

     - prof. dr hab. Bogna Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

     - prof. dr hab. Jan W. Wiktor (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)

16:00-16:30  - przerwa na kawę

 

16:30-18:00  Sesja 4 (sala Picasso)

Dydaktyka marketingu - wyzwania i kierunki zmian

Przewodniczy prof. dr hab. Aniela Styś (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)

Referują:

     - prof. dr hab. Zofia Kędzior, mgr Agata Stolecka: Zmiany w nauczaniu marketingu
       w opinii ekspertów (lata 2002-2008)

     - dr Beata Kolny, mgr Michał Kucia: Marketing w dydaktyce szkół wyższych -
        opinie studentów

    - dr Ewa Frąckiewicz, dr Edyta Rudawska: Kompetencje marketingowe studentów
       kierunku zarządzanie w świetle założeń systemu bolońskiego

    - dr Magdalena Sobocińska: Dydaktyka marketingu w warunkach wirtualizacji
       życia społecznego

    - dr Marcin Lipowski, dr Radosław Mącik: Postrzeganie treści i sposobów kształcenia
       w zakresie badań marketingowych i analizy rynku

od 19:00  - Bankiet (Sala Bursztynowa w Hotelu Express by Holiday Inn)

 

12 maja 2009 r. (wtorek)

07:00-09:00  - śniadanie (dla gości hotelowych)

 

09:00-10:30  Sesja 5A (sala Monet)

Wizerunek marketingu w kontekście działań marketingowych i społecznej odpowiedzialności biznesu

Przewodniczy prof. dr hab. Wojciech Wrzosek (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

Referują:

     - dr Magdalena Daszkiewicz: Społeczne oblicze marketingu

     - prof. WSH dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik: Wartość wizerunku firmy w kontekście
        jej społecznej odpowiedzialności

     - prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska: Marketing wobec wyzwań
       postmodernizmu

     - prof. dr hab. Eugeniusz Michalski: Holistyczne aspekty zarządzania marketingowego

     - prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Robert Walasek: Zarządzanie relacjami z klientem
       jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

 

09:00-10:30  Sesja 5B (sala Rembrandt)

Współczesne wyzwania wobec marketingu

Przewodniczy prof. dr hab. Halina Szulce (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

Referują:

     - prof. UE dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak: Cechy działań marketingowych
       w organizacjach non profit - kierunki zmian strategii

     - prof. dr hab. Józefa Kramer: Ewolucja celów i metod badań marketingowych

     - prof. UŁ dr hab. Stanisława Wilmańska-Sosnowska: Skuteczność i efektywność
       działań marketingowych przedsiębiorstwa

     - dr Teresa Taranko: Ocena aktywności marketingowej przedsiębiorstw za pomocą
       indeksu rozumienia i stosowania marketingu

     - prof. UEK dr hab. Jan Szumilak: Marketing relacyjny w świetle założeń teorii
       kosztów transakcyjnych

10:30-11:00  - przerwa na kawę

 

11:00-12:00  Sesja 6 (sala Picasso)

Podsumowanie obrad i zakończenie konferencji

Przewodniczy prof. dr hab. Anna Czubała (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)

12:30-14:00  - obiad

 

W razie wszelkich zapytań, informacją i pomocą suży Państwu komitet organizacyjny:

     - dr Mariusz Kuziak - przewodniczący komitetu organizacyjnego
        (tel. kom.: +48 601 160-620)

     - dr Krzysztof Kapera

     - mgr Krystyna Flis (tel.: +48 (12) 29-35-689, fax :+48 (12) 29-35-058)

     - mgr Monika Janicka

 

Plakat konferencji

 

e-mail: konferencja.wizerunek@uek.krakow.pl 

 

Patroni medialni

 

 

  
  
  

 

 

     

Zdjęcia z konferencji

 

 Prof. dr hab. Anna Czubała - kierownik Katedry Marketingu

 

Prof. dr hab. Roman Niestrój - Rektor UEK

 

 

 

 

 

Linki