Katedra Zarządzania Jakością

A A A drukuj

SATYSFAKCJA KLIENTÓW W BRANŻY GASTRONOMICZNEJ

Wraz ze wzrostem znaczenia bezpieczeÅ„stwa zdrowotnego żywnoÅ›ci można zaobserwować rosnÄ…ce zainteresowanie podmiotów handlowo-usÅ‚ugowych problematykÄ… zarzÄ…dzania bezpieczeÅ„stwem zdrowotnym w produkcji i obrocie żywnoÅ›ciÄ…. Od kilku lat  można zauważyć rosnÄ…cÄ… tendencjÄ™ do spożywania posiÅ‚ków poza domem. Obecnie konsument korzysta z usÅ‚ug gastronomicznych nie tylko w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb żywieniowych, a oferowane usÅ‚ugi obejmujÄ… coraz szerszy zakres, jak również coraz wiÄ™kszÄ… grupÄ™ klientów.  ZakÅ‚ady gastronomiczne chcÄ…c odnieść sukces na rynku muszÄ… w strategii firmy uwzglÄ™dnić wymagania klienta oraz wdrożyć odpowiedni system zapewnienia jakoÅ›ci. WÅ‚aÅ›ciwa jakość to gwarancja staÅ‚ych klientów oraz możliwość rozwoju firmy i osiÄ…gniÄ™cia zysku. Poprzez wdrożenie systemu zapewnienia jakoÅ›ci zdrowotnej żywnoÅ›ci zakÅ‚ady gastronomiczne dajÄ… poczucie bezpieczeÅ„stwa konsumentowi, chroniÄ…c go od zagrożeÅ„ generowanych przez żywność i realizujÄ…c tym samym przepisy prawa żywnoÅ›ciowego dot. bezpieczeÅ„stwa żywnoÅ›ci. W katedrze sÄ… prowadzone badania dotyczÄ…ce poziomu zadowolenia klientów z jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug gastronomicznych oraz wpÅ‚ywu speÅ‚nienia wymagaÅ„ w zakresie bezpieczeÅ„stwa żywnoÅ›ci na poziom satysfakcji klientów.

Osoby do kontaktu:

dr inż. Paweł Nowicki