Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Public relations
data publikacji: 20/05/2008, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Charakterystyka: Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z aspektami prawnymi i etycznymi oraz z obszarami zastosowań PR. Program obejmuje oprócz przedmiotów bezpośrednio związanych z public relations również dyscypliny wspomagające (np. zasady prowadzenia marketingu w firmie, reklama, elementy psychologii) oraz narzędzia PR (współpraca z prasą, radiem, telewizją, organizacja konferencji prasowych). Studia przeznaczone są zarówno dla osób, które w praktyce zajmują się public relations w firmach, prowadzą własne agencje reklamowe lub PR, jak też dla osób, które nie posiadają w tym względzie doświadczenia

http://www.ksb.uek.krakow.pl

Linki