UWAGA - WAŻNE KOMUNIKATY
Osoby przyjęte na studia w I etapie, które potwierdziły podjęcie studiów, a z listy rezerwowej zostały przeniesione na inny kierunek – nie potwierdzają ponownie podjęcia studiów, z uwagi na to, że dostarczyły już cały komplet dokumentów.
1. POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW – (dotyczy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia z listy rezerwowej)
od 22 lipca do 23 lipca (piątek, sobota)
w godzinach: 9:00 do 15:00
Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych (kierunki: ekonomia, europeistyka, inżynieria organizacji i zarządzania, logistyka międzynarodowa, międzynarodowe stosunki gospodarcze, międzynarodowe stosunki gospodarcze w j. angielskim, stosunki międzynarodowe):
Pawilon C, sala D
Wydział Finansów i Prawa (kierunki: finanse i rachunkowość, finanse i rachunkowość w j. angielskim, prawo):
Pawilon C, sala A
Wydział Gospodarki i Administracji Publicznej (kierunki: administracja, gospodarka i administracja publiczna, gospodarka przestrzenna licencjacka, gospodarka przestrzenna inżynierska, socjologia)
Pawilon C, sala B
Wydział Towaroznawstwa (kierunki: towaroznawstwo, zarządzanie i inżynieria produkcji):
Pawilon C, sala C
Wydział Zarządzania (kierunki: analityka gospodarcza, informatyka stosowana, informatyka stosowana w j. angielskim, marketing i komunikacja rynkowa, rachunkowość i controlling, turystyka i rekreacja, zarządzanie):
Sala 30 koło kortów (na tyłach Budynku Głównego)
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane są do dostarczenia wymaganych dokumentów.
UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku nie jest wymagane upoważnienie.
Wymagane dokumenty: 1) wydruk wypełnionej w Elektronicznej Rejestracji Kandydatów ankiety osobowej,
2) kserokopia świadectwa dojrzałości – oryginał do wglądu
(w przypadku zagranicznego świadectwa dojrzałości, również tłumaczenie na język polski, jak i zaświadczenie o jego porównywalności z polskim świadectwem dojrzałości),
3) kserokopia dowodu osobistego – oryginał do wglądu,
4) dwie aktualne fotografie o wymiarze 35x45 mm zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych (podpisane na odwrocie nazwiskiem, imieniem, nr PESEL),
5) oświadczenie o kontynuowaniu lub ukończeniu studiów na innych kierunkach studiów stacjonarnych w uczelni publicznej – obowiązuje wszystkich zakwalifikowanych do przyjęcia
Pobierz formularz
W związku z tym, że Senat Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (zgodnie z Ustawą Prawo o szkolnictwie Wyższym z lipca 2014 r.) wydzielił limit dla kandydatów, dla których podejmowany kierunek będzie 2-gim kierunkiem studiów stacjonarnych w uczelni publicznej - proszę o rzetelne wypełnienie oświadczenia, pod rygorem unieważnienia decyzji o przyjęciu na studia,
6) olimpijczycy dostarczają dokument wydany przez główny komitet organizacyjny danej olimpiady,
7) niepełnosprawni dostarczają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Niezłożenie wymaganych w II etapie rekrutacji dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją ze studiów i spowoduje skreślenie z listy zakwalifikowanych do przyjęcia.
2. OPŁATA ZA ELEKTRONICZNĄ LEGITYMACJĘ STUDENCKĄ I INDEKS
Opłatę za wydanie indeksu i legitymacji studenckiej (odpowiednio 4 zł i 17 zł – łącznie 21 zł) należy wnieść w terminie do 31 sierpnia 2016 r. W tym celu każdy z Państwa otrzymał indywidualny numer rachunku, który można znaleźć w programie Wirtualny dziekanat .
3. TERMIN ROZPOCZĘCIA ZAJĘĆ
Informacje na temat rozpoczęcia zajęć, odbioru indeksu i legitymacji studenckiej podane zostaną na stronie internetowej Uczelni – „Informacje dla przyjętych studentów” po 21 września 2016 r.
4. JĘZYKI OBCE
Aby zapisać się do grupy językowej należy OBOWIĄZKOWO wypełnić formularz, który będzie dostępny od 8 sierpnia 2016 r. W tym celu należy zalogować się do Wirtualnego Dziekanatu, link SJO (Studium Języków Obcych). Kwalifikacja na odpowiednie poziomy zależy od wyników testu, natomiast przypisanie do poszczególnych grup jest uzależnione od terminu jego wykonania. Późne wykonanie testu może oznaczać niezakwalifikowanie się do wybranej grupy.