Kierunki i specjalności
na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia
w roku akademickim 2019/2020 (semestr zimowy)
UWAGA!
Kierunek będzie uruchomiony pod warunkiem zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów
|
Kierunek studiów
| Przewidywane specjalności (uruchamiane zależnie od potrzeb i zainteresowania studentów) |
WYDZIAŁ EKONOMII I STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH
|
EKONOMIA
| 1. Analityka ekonomiczno - finansowa 2. Ekonomia menedżerska 3. Gospodarowanie kapitałem ludzkim 4. Konsulting gospodarczy 5. Nieruchomości i inwestycje 6. Przedsiębiorczość i finansowanie biznesu 7. Strategie rozwoju biznesu |
| EUROPEISTYKA
| 1. Biznes i współpraca na rynku europejskim 2. Menedżer projektów europejskich |
|
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE | 1. Ekonomia biznesu międzynarodowego 2. Handel zagraniczny 3. International Business (st. w języku angielskim) |
| ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE – STUDIA MENEDŻERSKIE
| 1. Projektowanie systemów zarządzania 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Zintegrowane zarządzanie korporacyjne |
|
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE | 1. Międzynarodowe polityki rozwoju 2. Studia Euroazjatyckie
|
| ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE
| 1. Globalne systemy logistyczne 2. Zarządzanie w projektach międzynarodowych |
| WYDZIAŁ FINANSÓW I PRAWA | |
| AUDYT FINANSOWY (studia 2,5 letnie) |
|
| BANKOWOŚĆ I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM | 1. Bankowość zaawansowana 2. Zarządzanie ryzykiem na rynku bankowym |
|
FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
| 1. Corporate finance and accounting (st. w j. angielskim) 2. Doradztwo podatkowe 3. Finanse przedsiębiorstw 4. Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5. Rachunkowość i rewizja finansowa 6. Rachunkowość menedżerska |
|
ZARZĄDZANIE FINANSAMI PAŃSTWA I SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
|
|
| WYDZIAŁ GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ | |
| ADMINISTRACJA | 1. Finanse i zamówienia publiczne 2. Gospodarka komunalna 3. Kadry w administracji 4. Public Administration: A Comparative Perspective - (st. w j. angielskim) |
|
GOSPODARKA I ADMINISTRACJA PUBLICZNA |
|
WYDZIAŁ TOWAROZNAWSTWA I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM
|
INNOWACYJNOŚĆ PRODUKTU |
|
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA
| ANALITYKA GOSPODARCZA
| 1. Analityka instytucji finansowych i ubezpieczeniowych 2. Analityka makroekonomiczna 3. Analityka mikroekonomiczna |
| INFORMATYKA STOSOWANA
| 1. Systemy informacyjne 2. Systemy inteligentne |
| INNOWACJE W BIZNESIE
| 1. Instytucjonalne formy rozwoju innowacji 2. Zarządzanie innowacjami |
| MARKETING I KOMUNIKACJA RYNKOWA
| 1. Analityka rynku 2. Handel elektroniczny 3. Marketing międzynarodowy 4. Zarządzanie produktem |
| RACHUNKOWOŚĆ i CONTROLLING
| 1. Controlling 2. Rachunkowość 3. Rachunkowość wg MSR/MSSF |
| TURYSTYKA i REKREACJA
| 1. Hotelarstwo i gastronomia 2. Menedżer zdrowego stylu życia 3. Turystyka międzynarodowa 4. Zarządzanie kongresami i dużymi wydarzeniami |
|
ZARZĄDZANIE
| 1. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw 2. Zarządzanie firmą 3. Zarządzanie projektami 4. Zarządzanie small businessem 5. Zarządzanie sprzedażą w produkcji i handlu 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi 7. Zarządzanie zasobami niematerialnymi |


























