Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Komunikat
data publikacji: 02/07/2015, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Komunikat w sprawie
zasad przyznawania, sposobu oraz terminu ubiegania się
o miejsce w domu studenckim

I. Zasady przyznawania:

1. Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim przysługuje studentowi studiów stacjonarnych,

2. Z całkowitej liczby miejsc, jakimi na dany rok akademicki dysponuje uczelnia, wydziela się limity dla określonych grup studentów. Jednak największą liczbę miejsc przeznacza się dla studentów będących w trudnej sytuacji materialnej - obywateli Polski oraz cudzoziemców studiujący na zasadach obywateli polskich.

3. Obsługę limitów prowadzą odpowiednie działy administracji uczelni lub koordynator danej grupy studentów.

4. Rodzaje limitów:

        1) limit I -  studenci studiujący na podstawie umowy UEK z uczelniami krajowymi,
        2) limit II - studenci studiujący na podstawie umowy UEK z uczelniami zagranicznymi,
        3) limit III - studenci cudzoziemcy studiujący na zasadach odpłatności przyjęci
             na podstawie decyzji rektora UEK,
        4) limit IV - studenci cudzoziemcy skierowani przez BUWiWM,
        5) limit V  - studenci obywatele Polski oraz cudzoziemcy studiujący na zasadach
            obywateli polskich.

II. Sposób ubiegania się:

1. limit: I,II,III,IV - stosuje się zasadę kolejności zapisu na listę.
    Preferuje się zgłoszenie osobiste. 

    Zapisy prowadzi:
    a) limit I,II - Biuro Programów Zagranicznych,
    b) limit III:
         - kandydaci na I rok studiów:
              - rekrutowani za pośrednictwem firmy rekrutacyjnej - firma rekrutacyjna,
              - rekrutowani indywidualnie - Dział Nauczania,
         - studenci II i III roku studiów - Dział Spraw Bytowych Studentów i Doktorantów,
    c)  limit IV: 
         - kandydaci na I rok studiów - Dział Nauczania,
         - studenci II i III roku studiów - Dział Spraw Bytowych Studentów i Doktorantów.

2.  limit V - stosuje się zasadę dochodowej listy wniosków. Przydział miejsc następuje 
     od najniższego dochodu do wyczerpania miejsc. Zasada ta dotyczy kandydatów
     (po ogłoszeniu wyników rekrutacji na I rok studiów) oraz studentów II i III roku studiów.
     Składanie wniosków  odbywa się w dwóch etapach:

     - Etap I : elektroniczna rejestracja na Wirtualnym Dziekanacie - ERWOS,  Wniosek 
     - Etap II: złożenie dokumentów do weryfikacji w Dziale Spraw Bytowych Studentów
       i Doktorantów. Dokumenty można składać osobiście lub przesłać listownie pocztą
       tradycyjną. Więcej

III. Terminy:

1. limit I,II - informacja w Biurze Programów Zagranicznych,

2. limit III,IV:
    - kandydaci na I rok studiów - od rozpoczęcia rekrutacji na studia do wyczerpania limitu,
    - studenci II i III roku studiów - od 3 czerwca do wyczerpania limitu,

3.   limit V:
    - Etap I: do 20 lipca. Kandydaci na I rok studiów możliwość elektronicznej rejestracji uzyskają dopiero po ogłoszeniu wyników rekrutacji,   
    - Etap II: niezwłocznie po zarejestrowaniu, nie później jednak niż do 24 lipca.

Osoby, dla których zabrakło miejsc mogą zapisywać się na listę rezerwowa prowadzoną przez administracje domów  studenckich: Fafik oraz Merkury. Dla zainteresowanych Miasteczkiem Studenckim zapisy prowadzą według kierunków studiów pracownicy Działu Spraw Bytowych Studentów i Doktorantów. Stosuje się zasadę kolejności zapisów na listę.

Linki