Do zadań Sekcji Promocji należy prowadzenie działań związanych z zapewnieniem właściwej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Uczelni, a także działań związanych z promocją Uczelni i upowszechnianiem informacji o jej działalności.
Do zadań Sekcji Promocji należy w szczególności:
- realizowanie strategii Uczelni oraz zadań zleconych przez władze Uczelni, związanych z komunikacją wewnętrzną w Uczelni oraz z komunikacją z otoczeniem zewnętrznym (władze, instytucje, partnerzy, sponsorzy), z wyłączeniem mediów,
- inicjowanie, przygotowanie i koordynacja działań dotyczących tworzenia
i realizacji strategii Uczelni w zakresie promocji, - projektowanie i koordynowanie działań w zakresie promocji Uczelni, zgodnie
z przyjętą przez władze Uczelni strategią i ustanowionymi w tym zakresie standardami, - redagowanie czasopisma wewnątrzuczelnianego,
- inicjowanie i koordynowanie współpracy z praktyką gospodarczą, towarzystwami naukowymi oraz instytucjami samorządu lokalnego w sprawach związanych
z działalnością Uczelni, a także pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi, - prowadzenie działań promocyjnych skierowanych do uczniów szkół średnich,
w tym organizacja dni otwartych Uczelni, - koordynowanie i sprawowanie pieczy nad konkursami organizowanymi przez władze Uczelni, z wyłączeniem konkursów związanych ze sprawami osobowymi,
- organizacja spotkań środowisk opiniotwórczych i biznesowych wspierających Uczelnię, w tym współpraca ze związanymi z Uczelnią stowarzyszeniami,
- przygotowanie i realizacja prezentacji Uczelni podczas imprez promocyjnych
i innych uroczystości, - projektowanie oraz koordynowanie opracowania i produkcji materiałów promocyjnych i reklamowych Uczelni, a także wizytówek i papierów firmowych,
z wyłączeniem materiałów zastrzeżonych do kompetencji Kancelarii Rektora, - koordynowanie działalności reklamowej podmiotów zewnętrznych na terenie Uczelni, w tym zarządzanie powierzchnią reklamową oraz nadzór nad przeprowadzaniem na terenie Uczelni akcji promocyjnych przez instytucje zewnętrzne,
- koordynowanie działań związanych z zamieszczanymi przez Uczelnię ogłoszeniami i reklamami prasowymi,
- wpieranie od strony organizacyjno-technicznej jednostek realizujących zadania
z zakresu promocji międzynarodowej, w tym również przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych, - zapewnienie prawidłowości merytorycznej oraz aktualności informacji na stronie internetowej Uczelni w zakresie objętym działalnością sekcji.