- Stanowisko ds. Organizacji Procesu Zarządzania Ryzykiem i Sprawozdawczości
- Archiwum
- Zakład Poligraficzny
Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju:
- koordynuje i nadzoruje działania związane z opracowaniem strategii rozwoju Uczelni,
- organizuje proces realizacji strategii Uczelni,
- koordynuje działania związane z kształtowaniem struktury organizacyjnej Uczelni, dostosowanej do realizowanych zadań,
- koordynuje działania związane z rozwojem i integracją systemów informatycznych wspomagających funkcjonowanie Uczelni,
- koordynuje przygotowanie oraz realizację projektów w zakresie nadzorowanej działalności, dofinansowywanych ze środków unijnych,
- organizuje i nadzoruje działalność związaną z gromadzeniem, przechowywaniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem dokumentów podlegających archiwizacji,
- przydziela pomieszczenia jednostkom organizacyjnym Uczelni, zgodnie z ustalonym przeznaczeniem należących do Uczelni obiektów,
- organizuje proces zarządzania ryzykiem i kontroli zarządczej w Uczelni oraz sprawozdawczość i sporządzanie planów działalności,
- organizuje i nadzoruje działalność poligraficzną,
- realizuje inne zadania zlecone przez Rektora.
Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju nadzoruje i ponosi odpowiedzialność zagospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na działalność wymienioną w ust.1.