Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Zeszyty Naukowe UEK,

2013, nr 905 - M. Jasiak
data publikacji: 18/07/2014, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Literatura / Bibliography

Banasik A., Beliczyński J. [2003], Zarządzanie relacjami z klientami. Aplikacje systemu CRM, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.

Budowanie związków z klientami na rynku business to business [2008], red. O. Witczak. CeDeWu, Warszawa.

Burnett K. [2002], Relacje z kluczowymi klientami, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.

Cheverton P. [2001], Zarządzanie kluczowymi klientami, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.

Dejnaka A. [2002], CRM zarządzanie kontaktami z klientami, Wydawnictwo Helion, Gliwice.

Doligalski T., Dobiegała-Korona B. [2010],  Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.

Dziedzic D., Szymańska A.I. [2011], Marketing transakcji a marketing relacji, Zeszyty Naukowe WSE, nr 7, Kraków.

Hill N., Alexander J. [2003], Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.

Kotler P. i in. [2002],  Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa.

Mazur A., Mazur D. [2004], Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie, Wydawnictwo Madar, Zabrze.

Pizło W. [2008], Marketing relacji - koncepcja i kierunki rozwoju, Zeszyty Naukowe SGGW, nr 69, Warszawa.

Sagan A. [2003], Marketing relacyjny, Statsoft Polska, Kraków.

Stachowicz-Stanusch A., Stanusch M. [2007], CRM przewodnik dla wdrażających, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.

Linki