Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Zeszyty Naukowe UEK,

2013, nr 909 - B. Jefmański
data publikacji: 17/09/2014, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Literatura / Bibliography

Abdolvand M.A., Taghipouryan M.J. [2011], Evaluation of Customs Service Quality by Using Fuzzy SERVQUAL and Fuzzy MCDM, „American Journal of Scientific Research", iss. 35.

Amirzadeh R., Mousavi M. [2011], Ranking E-Banking Service Quality Factors Using a Fuzzy TOPSIS Approach: A Study about Automatic Teller Machine (ATM), „Asian Journal of Business Management Studies", vol. 2, nr 3.

Barnes S., Vidgen R. [2012], WebQual: An Exploration of Web-site Quality, http://homepage.ufp.pt/lmbg/formacao/web_quality.pdf (dostęp: 1.10.2012).

Chen C.-T. [2000], Extensions of the TOPSIS for Group Decision-making under Fuzzy Environment, „Fuzzy Sets and Systems", vol. 114, iss. 1.

Cheng Y.-L., Lin Y.-H., Tseng M.-L. [2011], Analysis of Hotel Service Quality Perceptions Using Fuzzy TOPSIS, „Progress in Business Innovation & Technology Management", vol. 1, nr 3.

Hellwig Z. [1968], Zastosowanie metody taksonomicznej do typologicznego podziału krajów ze względu na poziom ich rozwoju oraz zasoby i strukturę wykwalifikowanych kadr, „Przegląd Statystyczny", z. 4.

Hwang C.L., Yoon K. [1981], Multiple Attribute Decision Making. Methods and Applications, Berlin, Springer.

Kabir G., Hasin A.A. [2012], Comparative Analysis of TOPSIS and Fuzzy TOPSIS for the Evaluation of Travel Website Service Quality, „International Journal for Quality Research", vol. 6, nr 3.

Loiacono E., Watson R., Goodhue D. [2007], WebQual: An Instrument for Consumer Evaluation of Web Sites, „International Journal of Electronic Commerce", vol. 11, iss. 3.

Mehrparvar E., Shahin A., Shirouyehzad H. [2012], Prioritizing Internal Service Quality Dimensions Using TOPSIS Technique (With a Case Study in Isfahan Steel Mill Co.), „International Journal of Business and Social Science", vol. 3, nr 2.

Nejati M., Nejati M., Shafaei A. [2009], Ranking Airlines' Service Quality Factors Using a Fuzzy Approach: Study of the Iranian Society, „International Journal of Quality & Reliability", vol. 26, nr 3.

Toloie-Eshlaghy A., Ghafelehbashi S. [2011], An Investigation and Ranking Public and Private Islamic Banks Using Dimension of Service Quality (SERVQUAL) Based on TOPSIS Fuzzy Technique, „Applied Mathematical Sciences", vol. 5, nr 61.

Wysocki F. [2010], Metody taksonomiczne w rozpoznawaniu typów ekonomicznych rolnictwa i obszarów wiejskich, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Poznań.

Zborowski M. [2012], Wykorzystanie zmodyfikowanego narzędzia eQual 5.0 do badania jakości stron internetowych wybranych polskich uczelni wyższych o profilu ekonomicznym, Materiały z konferencji „Innowacje w Zarządzaniu i Inżynierii Produkcji", Zakopane 2012, http://www.ptzp.org.pl/files/konferencje/kzz/artyk_pdf_2012/p061.pdf (dostęp: 1.10.2012).

Zimmermann H.J. [2001], Fuzzy Set Theory and Its Applications, Kluwer Academic Publishers, Boston.

Linki