Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Zeszyty Naukowe UEK,

2013, nr 909 - K. Mazurek-Łopacińska,

M. Sobocińska
data publikacji: 19/09/2014, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Literatura / Bibliography

Badania jakościowe. Metody i narzędzia [2012], red. D. Jemielniak, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Flick U. [2010], Projektowanie badania jakościowego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Flick U. [2011], Jakość w badaniach jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Karcz K. [2004], Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe, PWE, Warszawa.

Krzyżanowski L.J. [1999], O podstawach kierowania organizacjami inaczej: paradygmaty, modele, metafory, filozofia, metodologia, dylematy, trendy, PWN, Warszawa.

Kuhn T.S. [2009], Struktura rewolucji naukowych, Aletheia, Warszawa.

Lüders C., Reichertz J. [1986], Wissenschaftliche Praxis ist, wenn alles funktioniert und keiner weiß warum: Bemerkungen zur Entwicklung qualitativer Sozialforschung, „Sozialwissenschaftliche Literaturrundschau", nr 12.

Sagan A. [2012], Paradygmaty w marketingu - próba syntezy, „Marketing i Rynek", nr 11.

Silverman D. [2008], Prowadzenie badań jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Sułkowski Ł. [2012], Epistemologia i metodologia zarządzania, PWE, Warszawa.

Wilkie W.L., Moore E.S. [2003], Scholarly Research in Marketing: Exploring the „4 Eras" of Thought Development, „Journal of Public Policy and Marketing", nr 2, http://www.uta.fi/jkk/opiskelu/oppiaineet/markkinointi/kaytannot/Scolarly%20Research%20in%20Marketing.pdf (dostęp: 20.12.2012).

Żabiński L. [2006], Paradygmaty nauk społecznych a ich wykorzystanie w badaniach naukowych systemów zarządzania marketingowego [w:] Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej, red. K. Mazurek-Łopacińska, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. O. Langego we Wrocławiu nr 1107, Wrocław.

Linki