Metody analizy danych, nr 916
Małgorzata Rószkiewicz
Problemy analityczne metaanalizy - efekt procesu badawczego
Aneta Rybicka
Od conjoint analysis do metod wyborów opartych na menu
Paweł Chlipała
Orientacja hybrydowa a nowe podejścia w marketingu
Alicja Grześkowiak, Agnieszka Stanimir
Wielowymiarowa analiza społeczno-demograficznych aspektów wykorzystania Internetu
Piotr Tarka
Model czynnikowy ze zmiennymi dychotomicznymi w analizie ukrytej struktury zjawisk rynkowych
Mirosława Kaczmarek
Problemy stosowania skali Likerta w pomiarze jakości użytkowej serwisów internetowych
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Funkcjonalna analiza głównych składowych w badaniu zmian liczby studentów w czasie w krajach europejskich
Iwona Olejnik, Robert Skikiewicz
Metoda k-średnich w segmentacji emerytów na podstawie priorytetów życiowych