Nr 3(939)
Marek Ćwiklicki
Zastosowanie analizy wartości w monitorowaniu kontraktowanych usług społecznych
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0301
Marek Rawski
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny możliwości zmian potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0302
Krzysztof Woźniak
Pomiar sprawności działania w zwinnych metodykach projektowania oprogramowania
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0303
Beata Barczak
Budowanie wartości w sieciach organizacyjnych
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0304
Małgorzata Tyrańska
Metodyka projektowania systemu motywowania pracowników
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0305
Renata Winkler, Michał Chmielecki
Komunikacja a dzielenie się wiedzą w projektowych zespołach międzykulturowych
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0306
Paweł Łukasik
Wykorzystanie metod komunikacji w uczeniu tradycyjnym i empirycznym
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0307
Andrzej Kozina
Organizowanie zespołu negocjacyjnego
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0308
Joanna Sobula
Wykorzystanie public relations w kształtowaniu wizerunku biura nieruchomości
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0309
Joanna Dziadkowiec, Paulina Podmokła
Rola jakości w budowaniu relacji z klientami na rynku usług ciepłowniczych
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0310
Urszula Balon, Milena Sikora
Rola standardów IFS i BRC w ocenie dostawców przez sieci handlowe
DOI: 10.15678/ZNUEK.2015.0939.0311